Ter Steege Bouw Vastgoed

Johannes Aupingkwartier: van beddenfabriek tot droomplek

Robuust, maar tegelijkertijd fris en knus. Dat is het Johannes Aupingkwartier, aan de Laan van Borgele in Deventer. Voor deze eigentijdse woonwijk met historisch karakter verzorgen wij de gebieds- en verkoopcommunicatie.

Visuele identiteit
Website

Industrieel met een groen hart

Op het voormalige terrein van de Auping fabriek in Deventer realiseert Ter Steege Bouw Vastgoed een nieuwe woonomgeving. Deze locatie vol historische betekenis wordt ontwikkeld met stoere industriële architectuur, maar ook met een groen hart. Wij ontwikkelden een creatieve campagne om deze wijk en het gevarieerde woningaanbod onder de aandacht te brengen.

Fraai contrast

De combinatie van industriële vormen en het zachte groene hart vormde het visuele vertrekpunt voor de projectstijl. Dit fraaie contrast is terug te vinden in typografie (stoer en zacht), kleur en vormentaal. Samen vormen ze een beeldtaal die in diverse verkoopfases ingezet kan worden, zonder saai te worden of hetzelfde te zijn.

Fraai contrast

Projectwebsite

Vanuit ons maatwerk CMS richtten we de projectwebsite in, die in diverse fasen kan worden ingezet. In de eerste fase konden geïnteresseerden zich voorinschrijven. Vervolgens werden zij via e-mail nieuwsbrieven op de hoogte gehouden over de status van het project.

Pre-sale

Om een inventarisatie te maken van de interesse in de woningen, is een pre-sale fase ingericht. Hierbij konden geïnteresseerden zich vrijblijvend inschrijven op een bouwnummer. Dit gaf de ontwikkelaar tevens de mogelijkheid om, via een enquête, de doelgroep en hun woonwensen inzichtelijk te krijgen.De pre-sale en de start verkoop maakten we bekend via een social media campagne op Facebook en Instagram. Hierop hebben we de beoogde doelgroep getarged, en met de juiste tone-of-voice geactiveerd tot (voor)inschrijving.

 

Lifestyle magazine

Om de historische basis en de uitgangspunten van het project goed onder de aandacht te brengen, is een lifestyle magazine ontwikkeld. Dit magazine, dat fase overstijgend is, vertelt op een beeldende manier het verhaal van Johannes Auping, Deventer en de ontwikkelvisie van de wijk.

 

Stijlvolle informatievellen per fase

De specifieke informatie over de fasen is voorzien op stijlvolle informatievellen. Deze A1 vellen worden teruggevouwen naar A4, en bevatten op die manier zestien pagina’s informatie. Zo kan per blok alle basisinformatie worden weergeven. Deze informatievellen worden ingestoken in het magazine en kunnen als set worden opgehaald bij de makelaar.

 

Stijlvolle informatievellen per fase

Ter Steege Bouw Vastgoed

Ter Steege is een bouw- en vastgoedbedrijf met meer dan honderd jaar ervaring. Ze bedenken, bouwen, beheren en onderhouden gebouwen met respect voor historie en omgeving. Zo dragen ze bewust hun steentje bij aan de samenleving.

Ter Steege Bouw Vastgoed

Meer weten? Enthousiast?

Wil jij ook aan de slag met CROB? Wij helpen je graag op weg.

Leer ons beter kennen